Rennesøy Soul Teens


3. september blir det oppstart av Rennesøy Soul Teens! Liker du å synge? Bli med! 

Dette er koret for deg som går i 8. klasse og oppover, som er glad i musikk og å synge moderne pop- og gospelmusikk. 

Vi kommer til å ha øvelser onsdager i partallsuker kl. 14.30-16.00 i Hausken kirke. Medlemsavgift vil være 50 kr pr. halvår. Vil du være med, så kan du melde deg på her. Er du usikker om kor er noe for deg, er du velkommen til å prøve en øvelse og to for å se.

Håper å se deg til høsten! 

Kontaktperson: 

Menighetsarbeider

Marie Vignes 

99152176/mv689@kirken.no 

Tilbake